Organisaties besteden veel tijd en aandacht aan de hoofdpagina van de eigen site. De realiteit is dat klanten steeds vaker op een achterliggende pagina binnenkomen.
Lees verder...
Bladeren
Customer service profielen & interviews
Klantenservice verbeteren? Integratie is het toverwoord
Als het gaat om veranderingen in customer service, kunnen we gerust vaststellen dat klantcontact via social media…
Customer service transformatie in 5 stappen
Ondanks alle technologische mogelijkheden om klantrelaties te versterken lijken organisaties juist meer moeite te…
Digitaal klantcontact legt silo’s bloot
Het is zover. 2017 is het laatste jaar waarin de telefoon het nummer 1 contactkanaal is. In 2016 vond nog ruim 57%…
Service-innovatie: kanalen doen er niet meer toe!
Servicekanalen doen er steeds minder toe, het zijn nu vooral de processen die om aanpassing vragen.
De 3 dimensies van een klantrelatie
Hoe bind je consumenten aan je organisatie? Een emotionele band met de klant vormt een belangrijk fundament, maar…
Service Excellence: verder kijken dan de klantenservice
Medewerkers van customer service afdelingen werken vaak voor organisaties die niet uitblinken in klantgerichtheid.…
Mobile service? Kap met je app!
Nog druk bezig met het introduceren van een bedrijfsapp? Stop dan maar. Apps zijn zó 2016… Je kunt je kaarten beter…