Klanten verwachten digitale klantenservice, dus organisaties moeten er ook aan. Maar: gelukkig zijn er diverse voordelen te behalen met goede online klantenservice. Het mes snijdt aan twee kanten.
Lees verder...
Bladeren
Strategie in customer service
5 principes voor de inrichting van klantenservice
Een strategie voor klantenservice is idealiter op maat en dus uniek. Toch zijn er zijn er ook 5 generieke…
De drie domeinen van klantenservice
Door digitalisering en Internet of Things ontstaan er allerlei nieuwe vormen van klantenservice, naast de…
Waarom online service voor organisaties belangrijker wordt
Klanten rekenen in toenemende mate op online klantenservice, maar ook voor bedrijven zelf is het interessant.
Waarom klanten digitale klantenservice omarmen
De bedrijfsmatige aandacht voor klantenservice neemt toe. We leven in een tijdperk waarin klanten het -meer dan…
Klantenservice verbeteren? Integratie is het toverwoord
Als het gaat om veranderingen in customer service, kunnen we gerust vaststellen dat klantcontact via social media…
Customer service transformatie in 5 stappen
Ondanks alle technologische mogelijkheden om klantrelaties te versterken lijken organisaties juist meer moeite te…
Digitaal klantcontact legt silo’s bloot
Het is zover. 2017 is het laatste jaar waarin de telefoon het nummer 1 contactkanaal is. In 2016 vond nog ruim 57%…
Service-innovatie: kanalen doen er niet meer toe!
Servicekanalen doen er steeds minder toe, het zijn nu vooral de processen die om aanpassing vragen.
De 3 dimensies van een klantrelatie
Hoe bind je consumenten aan je organisatie? Een emotionele band met de klant vormt een belangrijk fundament, maar…